fredag, mars 16, 2007

Sang på hjernen...

Noen ganger får man en sang på hjernen, og melodien går om og om igjen oppe i det lille hodet ditt. Dette kan være utrolig irriterende hvis det er snakk om en dårlig sang, og det er som regel dårlige sanger som kommer på besøk inn i hodet, det har noe med hvordan de er bygget opp og vitenskap blablabla.

Whatever, den sangen jeg har fått på hjernen er på ingen måte dårlig, den er faktisk ganske fin! Så fin var den at da jeg hørte den første gang i går eller i forigårs eller når det nå var, tenkte jeg for meg selv at denne har jeg lyst til å lære meg på gitar. Og det gjorde jeg. Hurra!

Jeg og Kristin (gitaren...vakker brunette, halvt kinesisk, you do the math!) har tilbrakt litt for mange timer sammen de siste to dagene hvertfall, vet ikke hvor mange ganger jeg har spilt denne sangen nå.

Det har til og med begynt å gå utover skolearbeidet, jeg sitter bare og spiller gitar. Denne sangen kommer til å ta fra meg alt!

Neida, det er ikke så ille. Men du er sikkert nyskjerrig på hvilken sang det er jeg snakker om...

Legger med en link til sangen, fremført av en hyggelig liten mann som kaller seg pokerworld:
http://www.youtube.com/watch?v=HjTmtnaeVOE

3 kommentarer:

Kjetil sa...

TIKKEN!

Se min blogg for info

Maria sa...

Der var sangen ja :D

Kristian sa...

Ondskap kjetil...
Takk skal du ha maria...
Over og ut...