lørdag, mars 17, 2007

Tikken


















Er vel like greit å få det ut av verden. Jeg må altså skrive 6 litt rare fakta om meg selv.

1. Kelly Family - I Can't Help Myself har stått i platesamlingen min.
2. Jeg var Posh Spice i en mimeopptreden på barneskolen. "Stop right now, thank you very much, I need somebody with a human touch".
3. Jeg har løpt 60 m på 7,4 sekunder.
4. Da jeg gikk i Lovisenbergløkka barnehage stilte jeg meg en gang opp på et lekeapparat, strakte ut armene og ropte for full hals: "Jeg er Jesus", hvorpå min daværende kjæreste roper ut: "Og jeg er Maria".
5. Da jeg var 4 år kunne jeg navnet på nesten alle bilmerker.
6. Jeg er veldig god i Guitar Hero, på et nesten nerdete nivå.


Da har dere lært noe nytt om meg i dag, grattis!

8 kommentarer:

Tobias sa...

Veldig lærerikt :)

Likte den Dan Brownske vrien på barnehage-evangeliseringen. En aldri så liten frimurerbarnehage.

Maria sa...

Hei Jesus! Jeg er Maria. (hehe)

Kristian sa...

Hei muttern. Lenge siden sist! Kommer du i teselskapet til Paulus i kveld?

Maria sa...

Sorry gutten min, skal på middag med Josef. Det er så lenge sida vi har fått litt kvalitetstid, men tenkte at nå som du er ute av huset var det snart på tide. Men kos deg! Hils Johannes!

Anonym sa...

(Det er vel strengt tatt ikke bibelsk korrekt at Jesus har mulighet for å være hos Paulus, i og med at Paulus (aka Saulus) på Jesu tid (eller rett etter) var særdeles kristenfientlig? Hilsen Hanne Birgitte.)

Kristian sa...

Vi er alle lykkelig gjenforent i himmelen vet du, Hanne B :) Trodde dere lærte bort det i søndagsskolen...

Anonym sa...

Hei!
Mulig dette komme som et sjokk, men eg gjekk sammen med deg på MF for 2 år siden...Det va trivelige tider..Kanksje venninnen min stresset deg litt når hu sendte deg meldinger å sjekket deg opp ved kopimaskinen...Tenkte eg skulle sei det, slik at du kan slutte å være nervøs lengre ...Hu blei gift for 2 uker siden!!!
Så hvis du huske meg e jo det flott, men det e intet must..(Historien om deg og hu gale venninnen min e jo det eg ville kalle ein meget bra blogginnlegg).
Gud veldigne deg hardt!!
Go`klem Torill

Kristian sa...

Hei! MF rules. Hyggelig at hun er gift da. Var det du som hadde gått på Lundeneset med Sindi?